Thursday, May 9

Aura White


Assalamualaikum.


Kalau tengok sana sini, semua orang dok bercerita dan mempromosikan produk yang satu ni. Bersepah-sepah testimoni dan juga tawaran-tawaran yang menarik untuk menarik hati pelanggan, termasuk la saya!

Jadi sekarang ni, giliran saya pula nak promosikan produk ini. Produk apa? Jeng! Jeng! Jeng! Aura White!

Mula-mula dulu rasa tak confident nak beli produk ini. Biar betul menjadi. Boleh jadi putih ke diriku yang sememangnya putih ni? (perasan). Tapi tak apa, akan ku coba juga untuk mencuba Aura White ni. Kalau ikutkan sebenarnya Aura White ni saya nak beli untuk ayah. Sebab ayah ada penyakit kulit yang teruk. Aura White kan ada kolagen, jadi saya harap dapatlah bantu sekurang-kurangnya mengurangkan penyakit ayah.

Tapi buat masa ni, tak dapat lagi nak share result ayah minum Aura White. Sebab masih lagi baru dan penyakit ayah tahap kritikal (doakan ayah saya sembuh ya).

Jadi, untuk sesiapa yang berminat untuk beli Aura White, boleh beli dengan saya ya!

Beli Aura White dapat free shaker + mask.

Harga adalah sebanyak RM150 (free shipping)

Jom beli sekarang!

No comments:

Post a Comment